środa, 10 lipca 2013

Więc tak ... Dziś bardzo ciekawie ok: 09:00 przyjechała do mnie koleżanka ze swoim pieskiem Nadi:D Najpierw malutka zapoznała się z domem i terenem a następnie po zabraniu smakołyków poszłyśmy poskakać trochę z pieskami :D Oby dwoje świetnie się spisali i dobrze sobie radzili z pokonywaniem ustawionych przez nas przeszkód. Nagrałyśmy kilka ciekawych filmików z czego zrobiłam składankę i dodałam na You Tube + na końcu filmiku pojawi się mój drugi pies imieniem Kesi. Umieszczę link do filmiku na końcu postu. Po udanych skokach i nie krótkim odpoczynku obu piesków wybrałyśmy się do sklepu a następnie nad jeziora wykąpać naszych czworonogów. Spajk chętnie aportował kijki rzucane przeze mnie do wody. hahah.... nawet usiłował nurkować :D Mądra psinka. Po powrocie i odpoczynku, Nadi wraz z panią wróciła do domu.http://www.youtube.com/watch?v=BHxltessLqI&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz