piątek, 28 czerwca 2013

Początek:D

Witam ! Naszła mnie ochota na założenie bloga o moim psie. Inspiracją jest oczywiście moja ,, best friend" :D Sandra, która też niedawno go  założyła .

Ma to być stronka z życia codziennego mojego ukochanego kundelka. Może zacznę od przedstawienia siebie i psa, o którym będzie mowa.
Wiec mam na imię Agata i dobijam właśnie 16 lat. Interesuję się jeździectwem i ogólnie rzecz biorąc zwierzętami. Dlatego też wybieram się do technikum weterynaryjnego.
Może teraz coś o owym kundelku :
Imię : Spajki ( Spiker) jak kto woli:D
Wiek : Jest to stosunkowo młody piesek, mam go ponad rok.
Bardzo rozszalały , młody pełny radości czworonóg.

Mam nadzieje, że moje posty będą interesujące:D

I oto kilka jego zdjęć :





Wstawiłam nieco starsze fotki lecz niedługo zdobędę takie, które zostały zrobione kilka dni temu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz